سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ - ۱۴:۱۲

تقدیر دکتر نوروزی از مسئول سابق کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی

سعیدی

به دنبال انتصاب دکتر بهنام ثبوتی به عنوان سرپرست کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون با اهدای لوح از دکتر رضا سعیدی مسئول سابق این کمیته تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،در متن لوح تقدیر دکتر نوروزی خطاب به دکتر سعیدی آمده است:«خداوند بزرگ را شاکریم که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال‌های  اخیر به توفیقات ارزشمندی در زمینه‌های تخصصی خود نایل گشته و این مهم رضایت جامعه ورزش و جوانان کشور را به دنبال داشته است.  بی گمان تلاش و اهتمام عزیزانی چون جنابعالی در موفقیت‌های حاصله واضح و مبرهن است. اینک که به پایان مسئولیت خویش در کسوت  مسئول کمیته آموزش و پژوهش این فدراسیون نایل آمده‌اید ، ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدت و تلاش‌های شما، برایتان از درگاه خداوند تبارک و تعالی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.»

همچنین با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون مراسم تودیع دکتر سعیدی و معارفه دکتر ثبوتی برگزار شد.

یادآور می شود، دکتر سعیدی هم اکنون به عنوان قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فعالیت می‌کند.

تقدیر دکتر نوروزی از مسئول سابق کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.